blonde poker forum
Welcome, Guest. Please login or register.
October 23, 2020, 04:34:58 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
2254855 Posts in 66556 Topics by 16624 Members
Latest Member: maxx
* Home Help Arcade Search Calendar Guidelines Login Register
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: English Deepstack Poker Championships II, Broadway Casino: Day2 on: September 17, 2011, 05:50:38 PM
Can we get some Andy "Probe" Probyn updates pls and a pic of the big slaphead himself??! Shocked)

Cheers!!

I don't know Andy to look at and am operating without ID cards

Here are shots of the final six tables

If you see him, shout!

 Click to see full-size image.




 Click to see full-size image.


 Click to see full-size image.


Probe is in top picture with back to you white shirt with thin stripes and glasses on his head!

Cheers!
2  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: English Deepstack Poker Championships II, Broadway Casino: Day2 on: September 17, 2011, 05:23:48 PM
Can we get some Andy "Probe" Probyn updates pls and a pic of the big slaphead himself??! Shocked)

Cheers!!
3  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: DTD August Deepstack £100,000 GTD: Day1a on: August 06, 2011, 09:14:31 AM
Im in day 1b - good times! :-)
4  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: GUKPT Walsall: The Final on: May 01, 2011, 12:32:26 PM
Good luck Craig Burgess - 15 big blinds is pl-henty ;-)
5  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: GUKPT Walsall Day 2 on: April 30, 2011, 09:39:22 PM
I saw tony lookin well shifty in a pic on here so he was deffo in this! Lol. Didn't manage to check-dark your way to victory mate?! Lol! ;-) Matt H.

Ps go on Burgess ship it all man.
6  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: DTD December Deepstack £100,000 Guaranteed on: December 05, 2010, 11:09:10 PM
lol OmgMcDan Finch ftmfw.
7  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: DTD December Deepstack £100,000 Guaranteed on: December 05, 2010, 08:44:13 PM
Dan Finch update pls!

Worst player I've ever played against at DTD


lol funny shit!
8  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: DTD December Deepstack £100,000 Guaranteed on: December 05, 2010, 07:27:28 PM
Dan Finch update pls!
9  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: DTD December Deepstack £100,000 Guaranteed on: December 05, 2010, 05:42:49 PM
Dan finch chip count pls?!
10  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: DTD December Deepstack £100,000 Guaranteed on: December 05, 2010, 04:19:41 PM
More Mcdan finch news pls! Is he still in? Stack? Has he sent the whole table on tilt yet with terrible chat?! Lol! Cheers!
11  Poker Forums / Live Tournament Updates / Re: DTD December Deepstack £100,000 Guaranteed on: December 05, 2010, 01:53:52 PM
Lets have plenty of omg mcDan finch updates today pls! Lookin to bounce back from an early exit in the Thursday night rileys shove fest in stellar style! Glglgl to finchy finch!!!!
12  Poker Forums / The Rail / Re: GUKPT Blackpool Thread on: November 12, 2009, 01:36:22 PM
Any chance you can post up the results of the prelims plllllllllls can't find any info anywhere.

Cheers!
13  Poker Forums / The Rail / Re: Luke Schwartz interview on: November 07, 2009, 01:37:30 PM
That Pob thing is hella funny.

Good interview tho.
14  Poker Forums / The Rail / Re: is wsop ME final table on live tv anywhere on: November 07, 2009, 12:09:31 PM
Its being streamed live on a one hour delay with hole cards, a quick whizz around justin.tv or any of the other streaming sites will pick it up no bother. If i get the link later i'll put it up.
15  Poker Forums / The Rail / Re: Live update from GUKPT Luton: Competition on: August 05, 2009, 05:50:11 PM
YG - Praz Bansi

OT - Willie Tann

Ls - Dick Lynch

GQ - Andreas Hoivold

BL - Julian Thew

WC - BEPPE!!! (Micheal Greco) - JOKER
Pages: [1] 2
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.066 seconds with 19 queries.