blonde poker forum
Welcome, Guest. Please login or register.
October 23, 2020, 03:13:54 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
2254855 Posts in 66556 Topics by 16624 Members
Latest Member: maxx
* Home Help Arcade Search Calendar Guidelines Login Register
+  blonde poker forum
|-+  Poker Forums
| |-+  The Rail
| | |-+  Best of blonde
| | | |-+  James "MC" Atkin: In the Well
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 11 12 13 14 [15] 16 Go Down Print
Author Topic: James "MC" Atkin: In the Well  (Read 81017 times)
MC
Super
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 6302



View Profile WWW
« Reply #210 on: January 25, 2010, 05:06:45 PM »

One question, what would you do if the online poker industry suddenly comes to an end? Rap4rollz V eminem?

Don't think this would be a good idea as I'd get ripped! Have you not seen the extras DVD on 8 Mile lol.

Obv hope I would get a bit of warning if it was to die/become unprofitable, and perhaps get things sorted so I can become a Primary School teacher, as is still the plan at some point...
Logged

"Success is not final, failure is not fatal"
http://www.atkinator.net ..... @epitomised
MC
Super
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 6302



View Profile WWW
« Reply #211 on: January 25, 2010, 05:09:53 PM »

Who screwed Bret?

Vince, Bret, Shaun, Earl or the Shockmaster?

Lol, perhaps Bret screwed Bret like Vince said...I mean he was leaving anyway so what's the big deal.

He seems to have gotten over it a bit with his appearance on Raw recently.

Shawn is my all time favourite and Vince is obviously a legend. On that premiss I guess I'll say Earl Hebner. Lil' Naitch would never have done something like that lol...
Logged

"Success is not final, failure is not fatal"
http://www.atkinator.net ..... @epitomised
MC
Super
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 6302



View Profile WWW
« Reply #212 on: January 25, 2010, 05:13:22 PM »

Sick well James

I remember the first time I became aware of you was at GUKPT Walsall in 2007, you were on the table behind me and I saw you wearing BSq attire and asked Adam Stoneham I think it was, who you were.

He told me you played super high on BSq Limit and NL, it confused me somewhat when I started frequenting Blonde more often, to see you posting about grinding SnG  Cheesy

Also the same weekend I flirted with professional Roulette with Flushy, had the most comical taxi ride I can remember with Flushy/Jerome and several others and got Soxy playing smashed 25/50 at 6am

Good to hear the whole story, thanks for sharing and best of luck with everything in 2010

Hehe, that's cool thanks man.

I remember Soxy, was a very good player in that game. Met him in Barcelona too, was kind of annoying that I really liked this guy who was, if not taking my money (probably true) at least severely hurting my winrate!
Logged

"Success is not final, failure is not fatal"
http://www.atkinator.net ..... @epitomised
MC
Super
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 6302



View Profile WWW
« Reply #213 on: January 25, 2010, 05:16:57 PM »

Once again, thanks for all the nice comments throughout the whole thread. I'm glad you enjoyed it, it's been somewhat therapeutic for me! Sorry I let it almost die twice before I got around to answering all the questions, just happened to be a busy time. Also I'm sorry the 2nd half wasn't perhaps as entertaining as the first, but once the rap and degen things came out, that's all the hidden gold I had to go on I'm afraid!
Logged

"Success is not final, failure is not fatal"
http://www.atkinator.net ..... @epitomised
AlrightJack
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 2947



View Profile WWW
« Reply #214 on: January 25, 2010, 07:44:42 PM »

Hi James,

Do you remember the time in Walsall when you stood up to celebrate winning a hand and nearly broke Mickey's nose?

Also worth mentioning your induction into live festival poker, also at Walsall when you cashed for 3rd place in both the £500 & £750 side events. I seem to remember you were also running well in the main event at that festival and would probably gone into day 2 as massive chip leader had you not been Mallu'd towards the end of day 1.

Hope you are keeping well. It would be good to see you at a GUKPT event again. Perhaps Walsall next month? Has been a successful venue for you.

JR
Logged
MC
Super
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 6302



View Profile WWW
« Reply #215 on: January 26, 2010, 11:07:13 PM »

LOL I forgot about when I did that to Mickey hehe. I'm a bit more reserved at the tables these days...

Yeah still remember that pot, the uber draw vs the over-pair. I believe it was Alan McClean not Ali Mallu though.

Def looking into going to Walsall so perhaps see you there Jon...

(Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii Best of Blonde Smiley)
Logged

"Success is not final, failure is not fatal"
http://www.atkinator.net ..... @epitomised
Jamier-Host
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1821



View Profile WWW
« Reply #216 on: February 01, 2010, 11:51:53 AM »


Also the same weekend I flirted with professional Roulette with Flushy, had the most comical taxi ride I can remember with Flushy/Jerome and several others and got Soxy playing smashed 25/50 at 6am


LOL - I remember that journey!  Pretty sure most of the comedy came from you trying to offer the driver any money to find brasses at 5am in Walsall.
Logged

Side Project - making games for Amazon Alexa devices

pressthe8.com
Jamier-Host
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1821



View Profile WWW
« Reply #217 on: February 01, 2010, 12:20:51 PM »

Thanks mate, seems a really long time since we last spoke properly. Hope to catch you soon and you def need to head to Birmingham next time dude (next time is actually this Weds but I'm thinking it's a bit late notice?!)

I think GUKPT Walsall week is the target....
Logged

Side Project - making games for Amazon Alexa devices

pressthe8.com
Royal Flush
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 22970


Booooccccceeeeeee


View Profile
« Reply #218 on: February 16, 2010, 09:01:37 AM »


Also the same weekend I flirted with professional Roulette with Flushy, had the most comical taxi ride I can remember with Flushy/Jerome and several others and got Soxy playing smashed 25/50 at 6am


LOL - I remember that journey!  Pretty sure most of the comedy came from you trying to offer the driver any money to find brasses at 5am in Walsall.

Pretty sure throwing coins on the floor in the co-op had to be up there.....

So sick only just found the last 2 pages of this thread now.

Ha James i remember that night it was Day1b of the GUKPT and we just got smashed playing Rendezvous instead, craps and blackjack ftw! (Even if you did do it in that night....)
Logged

[19:44:40] Oracle: WE'RE ALL GOING ON A SPANISH HOLIDAY! TRIGGS STABLES SHIT!
Marky147
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 20872



View Profile
« Reply #219 on: February 20, 2010, 12:28:55 AM »

LOL - I remember that journey!  Pretty sure most of the comedy came from you trying to offer the driver any money to find brasses at 5am in Walsall.

Haha I've never been associated with such activities  Wink

It sure worked out anyway, Soxy and Demps aren't quite what I had in mind when we left the casino
Logged
Marky147
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 20872



View Profile
« Reply #220 on: February 20, 2010, 12:32:04 AM »

Pretty sure throwing coins on the floor in the co-op had to be up there.....

So sick only just found the last 2 pages of this thread now.

Ha James i remember that night it was Day1b of the GUKPT and we just got smashed playing Rendezvous instead, craps and blackjack ftw! (Even if you did do it in that night....)

It was a Spar Demps, even I remember that and I'm pretty sure I was in the worst state!

Was com in the shop, they were trying to save us a quid telling us to buy 2ltr bottles instead of what we had. Cue pound coins getting flung all over the shop and the customers turning into hoovers piicking everything up  Cheesy

Just reread this again now, thanks very much again James
Logged
lucky_scrote
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 3531



View Profile
« Reply #221 on: February 20, 2010, 05:55:46 AM »

I just caught up with the last two pages of this thread and sparked a few memories.

Favourite James quote from some live event during a hand:

James: OMG this is so sick a race for all the chips on the bubble
James: Oh shit dude I can't look this is soooooooo sick
James hit's an Ace on the river to take down the huge pot
James: YEEEEEES OMG so sick dude I'm so sorry I didn't mean to rub it in your face, sorry, sorry, sorry I love you.

Logged

<3 ENSUING
stato_1 said, "banoffee pie i reckon"
stato_1 said, "this is delicious"
titaniumbean
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 10013


Equity means nothing.


View Profile WWW
« Reply #222 on: February 20, 2010, 06:05:57 AM »

I just caught up with the last two pages of this thread and sparked a few memories.

Favourite James quote from some live event during a hand:

James: OMG this is so sick a race for all the chips on the bubble
James: Oh shit dude I can't look this is soooooooo sick
James hit's an Ace on the river to take down the huge pot
James: YEEEEEES OMG so sick dude I'm so sorry I didn't mean to rub it in your face, sorry, sorry, sorry I love you.




Logged
GreekStein
Hero Member
Hero Member
**
Offline Offline

Posts: 20852



View Profile
« Reply #223 on: February 21, 2010, 01:54:21 AM »

I just caught up with the last two pages of this thread and sparked a few memories.

Favourite James quote from some live event during a hand:

James: OMG this is so sick a race for all the chips on the bubble
James: Oh shit dude I can't look this is soooooooo sick
James hit's an Ace on the river to take down the huge pot
James: YEEEEEES OMG so sick dude I'm so sorry I didn't mean to rub it in your face, sorry, sorry, sorry I love you.






ahahah I get the feeling those were his EXACT words too. Can imagine that.

So so funny
Logged

@GreekStein on twitter.

Retired Policeman, Part time troll.
MC
Super
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 6302



View Profile WWW
« Reply #224 on: February 23, 2010, 01:06:14 PM »

I just caught up with the last two pages of this thread and sparked a few memories.

Favourite James quote from some live event during a hand:

James: OMG this is so sick a race for all the chips on the bubble
James: Oh shit dude I can't look this is soooooooo sick
James hit's an Ace on the river to take down the huge pot
James: YEEEEEES OMG so sick dude I'm so sorry I didn't mean to rub it in your face, sorry, sorry, sorry I love you.

LOL, which tournament was this?
Logged

"Success is not final, failure is not fatal"
http://www.atkinator.net ..... @epitomised
Pages: 1 ... 11 12 13 14 [15] 16 Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.222 seconds with 21 queries.